Essensitief HS stressverminderingstraining

*

Krijg grip op je hoogsensitieve stress en overprikkeling

 Ontdek de mooie eigenschappen van je hoge sensitiviteit

Aan het eind van de training heb je verschillende tools in je rugzak

Je weet op welke vormen van stress jij het hardst reageert

En wat je daaraan kunt veranderen

Je weet op welke manier je op die stress reageert

En hoe je daar beter mee om kunt gaan

Je weet hoe je je bescherming kunt versterken

En toepassen

Je kent jouw positieve HS-eigenschappen 

En hoe je je hoge sensitiviteit kunt inzetten

Waarom is het verminderen van stress nu zó belangrijk voor hoogsensitieven? 

Wanneer er stress is, is de drempel voor overprikkeling verlaagd.

Wanneer die drempel is verlaagd raak je eerder overprikkeld en dat vergroot je stress.

Zelfs zonder die verlaging ben je al een magneet voor stress. Als HS-werkende moeder is die magneet extra sterk.

Het is belangrijk om op alle fronten je stress te verminderen, zo hef je de negatieve invloed van die vicieuze cirkel op en heb je minder hinder van overprikkeling.

 

Maar als je er niets mee doet zal er ook niets veranderen aan de hinder die je van de hoogsensitieve prikkels en stress hebt.

De enige andere optie die je hebt om geen hinder te hebben is om voor die prikkels en stress weg te lopen en als een kluizenaar te gaan leven. Dat kan ook een fantastische ervaring zijn als dat echt is wat je diep van binnen in je hart wilt. Maar ik weet uit ervaring, door het mogen werken met veel hoog sensitieven, dat dat voor de meesten niet opgaat.


  • Dus als je niet als een kluizenaar wilt leven geef je dan op voor de training. Voor jou en je naasten, je geliefden en je collega’s. Je wordt er namelijk een veel prettiger mens van.

Net als bij iedereen is stress de grote factor bij het je niet wel bevinden en ziek zijn. Onder stress ben jij jezelf niet.

Je doet dingen die je anders niet doet

Je zegt dingen die je anders nooit zou zeggen

Je neemt geen of de verkeerde beslissingen

Je wordt ziek of depressief

Je wilt af van het je fysiek, mentaal en emotioneel oververmoeid voelen. 

Je hebt genoeg van het geen fut hebben voor de gezellige dingen en zelfs geen fut hebben voor wat moet

Je wilt geen moeder zijn met een kort lontje. Of collega, of partner.

Je wilt af van alle rotgevoelens van angst, stress, depressiviteit, schuld om wat je niet hebt gedaan, schaamte voor je gedrag

Je  wilt af van het weer niet voor jezelf opkomen en doen wat een ander wil, of wat jij denkt dat een ander wil

Wat als je daarvoor in de plaats de positieve kwaliteiten van je hoge sensitiviteit kunt benutten?


  • Je stress vermindert
  • Je minder hinder hebt van overprikkeling 
  • Je rust hebt in je hoofd
  • je tijd hebt voor jezelf en leuke dingen
  • Je  intuïtie vergroot
  • Je empathie positief inzet
  • Je gedetailleerd denken een pluspunt is 
  • Je diep doorvoelen en doordenken gewaardeerd worden
  • Je je creativiteit kunt ontplooien


Hoe zou dat zijn? 

Met de video's voor bescherming tegen HS-overprikkeling heb je daar al een eerste stap in gezet.

Met het volgen van de training zet je een volgende grote stap naar vreugde, vrede en vrijheid. 

Natuurlijk helpt het allemaal niets als je er niets mee doet....  

Voor wie mij nog niet kent.
Mijn naam is: 

Margreet van Bork

Ik wist tot voor een jaar niet dat ik hoogsensitief ben.

Ik werk al jaren met mijn hoge sensitiviteit in de vorm van intuïtief waarnemen. Ik gebruik dat zowel voor mijzelf als voor mijn cliënten en in de lives die ik geef.  
Ik vermijd al jarenlang te veel prikkels.
Ik heb al heel veel stress verminderd. Mijn grootste stressfactor was leven naar de wensen van anderen of wat ik voor hen invulde.

Maar pas een ruim jaar terugviel het kwartje en weet ik dat ik hoogsensitief ben en daarmee komt alles bij elkaar en is het makkelijker om er mee om te gaan.  
Het is ook makkelijker om dat wat ik aan ervaring en kennis heb over te dragen nu die verbanden duidelijk zijn. Dat maakt mijn training nog krachtiger.

Waarin onderscheid mijn training zich van anderen? 

Methodiek

Alles wat ik aanbied werkt met de Essensitief methodiek. Die is uniek omdat die maximaal gebruik maakt van de hoogsensitiviteit zelf.
De methodiek is gericht op het vinden van de essentie van een situatie of probleem, dus ook van stress en overprikkeling.
Gebruikt de hoge sensitiviteit om die essenstie op te sporen en op te lossen.
Brengt je op die manier steeds dichter bij je eigen essentie, je kern, je bron, je goddelijkzelf of hoe je het ook wilt noemen. 
Daardoor ga je steeds meer vanuit die eigen essentie leven in plaats dat je denken, voelen en gedrag bepaald worden door bv. je stressreacties, innerlijke overtuigingen, of door HS-overprikkeling. 
Leven vanuit je essentie is leven in vreugde, vrede en vrijheid. 


Stressverminderingstraining 

In deze zoek je eerst uit, aan de hand van een test, wat jou de meeste stress geeft. Door die stressfactor als eerste aan te pakken, boek je veel meer winst dan het toepassen van algemene tips om stress te verminderen. Die tips kunnen best waardevol zijn, maar zijn niet specifiek voor jou.  

Wanneer je suikerziekte hebt ga je dan liever naar een algemeen arts of naar een arts gespecialiseerd in diabetes?
Je wilt zo specialistisch mogelijk advies bij jouw stress. Dan is het dus belangrijk om te weten wat het precies is wat jou stress geeft. Daar geeft mijn test een antwoord op.

Wanneer je weet wat jouw grootste stressfactoren zijn en daarnaast hoe je jouw reactie op die vorm van stress is, kun je die stress heel gericht aanpakken met de adviezen die je in het handboek, horend bij de training, kunt vinden.

Waarin de training nog meer verschild is dat deze specifiek op de hoogsensitiviteit gericht is.
Speciaal daarvoor zit er o.a. verdieping en verbreding van de instructie voor de bescherming tegen HS-overprikkeling in.

De training laat je kennis maken met de positieve eigenschappen van je hoogsensitiviteit.
Je weet aan het eind van de training wat jouw sterkste manier is om die zo optimaal mogelijk te benutten. Want ook daarmee verminder je je stress en ervaar je meer vreugde, vrede en vrijheid. Die ervaring vermindert je stress door het aanmaken van bepaalde feelgood hormonen. Hoe meer van die hormonen hoe minder stress. 


Resultaten 

Staat jouw succes verhaal hier straks? 

Omdat de online versie van de training nieuw is staan hier nog even geen reacties van deelnemers.  

Jouw Naam

moeder van 2 zoons

Jouw reactie

Jouw Naam

administratief medewerkster

Jouw reactie

Jouw Naam

therapeute

Jouw reactie

Aanbiedingsprijs

Stukjes in de training zijn nieuw en online ben ik nog niet zo vaardig als dat ik wel zou willen. Daarom geef ik de training in de vorm van een pilot. Bij een pilot hoort een andere prijs dan bij een training die zichzelf al uit en te na heeft bewezen.  

Nu vind ik het altijd lastig om een prijs te bepalen.

Er zit veel tijd in de ontwikkeling van het materiaal.
En als ik kijk wat ik in de loop van de jaren aan opleidingen, trainingen, workshops etc. heb uitgegeven en dat vergelijk met wat ik nu in de training heb zitten dan is bv. €900,- niets.

Maar het is wel een online training. Dat is toch net even anders dan een training op locatie.

Verder is het een pilot.

  • Dat heeft als nadeel dat nog niet alles tot in de puntjes af is en is getest.
  • Voordeel voor mij is dat ik nog fouten mag maken in bv. de techniek, dat geeft mij rust.
  • Voordeel voor jou is dat ik er meer eigen tijd in stop voor begeleiding dan later het geval zal zijn.

Ik kan blijven dubben, maar voor nu heb ik besloten dat ik € 33,-* van je vraag als investering in jezelf. 

* inclusief 21% BTW

De training start half januari. Later instromen kan, je krijgt dan de opnames van de trainingen die je hebt gemist. De prijs blijft tot aan het eind van de pilot training €33,-*. 

Dit zit in de training

  • Stressfactoren test om te bepalen op welke gebieden in je leven je de meeste stress ervaart (dat zijn vaak anderen dan dat je verwacht)
  • PDF van het Handboek stressfactoren A t/m Z waarin advies voor aanpak en verbetering per stressfactor
  • Stresskiptest om te bepalen op welke manier je op stress reageert
  • Handvatten om daar op een positievere manier mee om te gaan
  • Uitbreiding en verdieping op de bescherming tegen HS-prikkels
  • De positieve kant van hoogsensitiviteit ontdekken en ervaren
  • Online trainingsmomenten waarin ik meer informatie geef of je iets laat ervaren en waarin je vragen kunt stellen.

Bonussen

Gifwijzer, extra aanvulling op de stressfactoren gids omdat gif in al zijn vormen voor zoveel overprikkeling zorgt

Intuïtie test om te bepalen welke vorm van sensitiviteit het beste bij jou past

Urgentie! 

Let op de mails in je inbox. Die geven aan tot wanneer je voor deze prijs in kunt stappen. Deze prijs komt daarna nooit meer terug.


Ondanks dat de training online is, wil ik maar een kleine groep hebben. Nu neem ik nog veel tijd voor vragen en persoonlijke aandacht. Die grote mate van interactie is eenmalig.

FAQ

Wanneer is de online training?

In Januari, je ontvangt daar een mail over.

Hoe schrijf ik mij in? 

Door op de knop hieronder te klikken. 

Zijn de trainingen op vaste momenten?

Ja er zijn vaste momenten. De informatie ontvang je per mail.

Kan ik terugkijken als ik een keer niet aanwezig kan zijn?

Ja er worden opnamen gemaakt die je kunt terugkijken.

Is er een vervolg?

Er komt zeker een vervolg voor mensen die dat willen.  Aan het eind van de training geef ik je daarvoor een persoonlijk advies.

Hoe kan ik contact opnemen?

Mail naar info@essensitief.nl of stuur een persoonlijk bericht op LinkedIn of Facebook

100% tevredenheidsgarantie


GARANTIE

Niet goed geld terug garantie wanneer je je binnen 30 dagen bedenkt of wanneer je na het tweede blok van de training denkt dat het echt niets voor jou is.
Ik weet zeker dat je enorm veel kennis en ervaring gaat opdoen in de training en als je de adviezen en methodieken toepast zal dat een grote positieve impact op je hebben. Daarom durf ik met een gerust hart deze garantie te geven.
Stuur mij een mail als je niet tevreden bent en je geld terug wil hebben.

>